Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Sabtu, 14 Julai 2012

Noor Neelofa mengerjakan Umrah

Alhamdulillah.


Sejuk je dgr si gadis manis ni pergi mengerjakan Umrah. Sebenarnya diri ini sgt terkejut dgn fenomena artis-artis Malaysia yang berhijrah. Ya, satu berita yang cukup gembira. Mana tak nya. Kebanyakkan artis ialah ahli lagha, ahli penyedap mata lelaki miang macam aku ni. Hee


Ape pon, aku di antara jutaan peminat Noor Neelofa. Rasenya tak salah minat kat artis asalkan tak fanatik. Yelah,korang sebuk minat penyanyi/pelakon Korea. Aku tak! Aku peminat Neelofa. Sejak tgok cite Ejam Non-Yenki ntah apa tajuknye ntah. Aku terpana dgn wajah manis Neelofa mengenakan tudung. Nampak manis.


Dan sekarang Neelofa sedang mengerjakan ibadah Umrah.




Harapan aku kat gadis manis ni. Istiqomahlah dgn imej bertudung. InsyaAllah. Usahakan mencari hidayah Allah. :)

Tiada ulasan :