Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Sabtu, 21 Julai 2012

Jom tonton solat Teraweh siaran langsung dari Mekkah







Pada bulan ramadan yang mulia ini, YouTube channel bernama MakkahLive telah dilancarkan yang menunjukkan solat secara langsung dari Al Masjidil-Haram di Arab Saudi. Ini sememangnya hadiah Ramadan dari Google untuk umat Islam di seluruh dunia. Doa dari kota suci direkodkan liva dan disiarkan secara langsung menerusi YouTube. Kedua-dua audio dan terjemahan membuat jantung anda berasa seolah-olah anda berada di Makkah. Aliran video itu dibuat secara langsung start daripada 31 Julai 2011. Buat masa ini kualiti HD tidak terdapat lagi tetapi kualiti bunyi dan buffering seolah-olah baik.



Masjidil haram adalah masjid yang terbesar di dunia. Selalunya menjadi tempat perhimpunan manusia yang terbesar berlaku semasa menunaikan HajiWatch Live Stream dari Al-Masjid al-Haram di Mekah. Anda boleh menonton dan mendengar doa-doa yang disiarkan secara langsung di blog ini juga. Hanya tekan butang play untuk melihat siaran langsung. Salam Ramadhan :)



or

1 ulasan :

Pengumpul Lirik lagu berkata...

boleh la tgk walaupun xde tb..