Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Ahad, 22 Julai 2012

Kenyataan Ustaz Fathul Bari dan pengikut-pengikutnya



Apekah ILMU? Ilmuan Muda UMNO, betul tak? Kalau salah tlg betulkan.
Klik gambar untuk membesarkan


Aku bukan nak salahkan kenyataan ni 100%. Dan ada baiknya kenyataan ini. Apa pon ada juga sedikit yg nak katakan bahawa pendapat UFB ni sangat di sempitkan dgn istilah 'taat kpd pemimpin'. Bagi aku, kalau betul lah UMNO itu perjuangkan Islam atau apa-apa je lah, itu hak mereka nak cakap apa, dan aku sebagai org Islam,takkan biarkan diri ini menyokong puak-puak yag halalkan lesen judi, yang terbaru arak San Miguel, rasuah berleluasa, penyebaran fitnah video lucah. Adakah ini masih persepsi? Persepsi pale hotak hang. Ni dah betul2 terjadi. nak persepsi ape lagi wahai ILMU. 

Dan lagi satu yg aku pelik dgn pengikut UFB yg bernama Ibnu Najib Al-Husaini, beriya-ria hukum PAS spg puak Khawarij. Hado, aku Ahlul Sunnah Wal Jamaah tak tahu dan tak mahu nak labelkan org mana-mana puak wahabi,syiah, dll. Dah sampai kata PAS sesat dah lagi tu. 

Dia perlu mendalami lagi ilmu agama, boleh ke kafir-mengkafirkan ni?

Apa pon kita sama-sama doakan agar saudara seislam kite ni mndapat hidayah Allah. 

Nak join conversation post Ustaz Fathul Bari? Klik sini>>

Tiada ulasan :