Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Ahad, 25 April 2010

aktiviti pagi ahad


yeaah.. aku agak senang dengan mood aku hari ni...bngun pagi selepas bertemu kekasihku,


 aku bersama family pergi ke komplex sukan. my parents mcam beselah..dorang nak jogging..aku ikot aje..rase cam malas nak jogging... aku jogging pon kejap2 je..yeah..pagi2 lg aku dah kesana dengan 2 jentera..haha.. ayahku membawa van niaga..yelah..selepas pergi pasar pagi Pandamaran, dia sudah berjanji dengan kitorang nak jogging..so, aku naek ngn kete mak aku...hbs je jogging aku ngn famili bekfes kt kedai kopi berdekatan..aku yg sedari td xhbs2 ngadap hanset..haha..bersms la tuh..tp bkan dgn kekasih..tp ngn member.. sorang membe ni kdang2 xphm keadaan aku..die tak paham yg aku kat lua...aku marah betul ngn die nih..sbb pe?


yelah slpas mkn aku ngn mak aku g tesco...pas g tesco..g JJ bkit tinggi..nak carik barang mak aku..aku pon temankan je lah...yang aku bengangnye..kwn yg sedang asyik bersms ni slalu buat aku tgelak sorg2..tu yg aku marah tu..dr tesco smpailah JJ..aku tgelak sorg2..dan kdua2 tmpt tu gak aku degn banggenye di usha dek orang...*dlm pkiran mereke..apahal dak ni tgelak sorg2?btol ke tak?* pastu aku geram aku pon soun la mmbe aku yg wat aku tgelak ni..die msih mmpu tgelak dgn sound aku tu..sbb die pon senasib ngn aku..hah..die dtgur ngn maknye...huh sme gak nseb aku ngn die..dan aku tulis entry ni pon atas permintaan die lah..




mule2 mmg aku brat hty nak tulis..sbb mende ni melibatkan maruah aku..haha..dan akhirnye aktiviti bersms pon berakhir sbb beteri hanset aku da 'kiok'... 



4 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

hahahahhahahahhahahhahah!!!! nak kutuk aku la tu!!...spe soh gelak!! len kali bace msg tu xyh r nk snyum2 kambing!!!..hahah!! pndai ek nk salahkn aku..huahuahuahau!!

SafwanRahman berkata...

aehh..
yg ko trase apahal??haha..aku tak sbot nme ko pon...haha

Tanpa Nama berkata...

yela...aku jela yg syok sndr kn??sob sob sob..cewah!!..hahah!

SafwanRahman berkata...

mmg ko je syok sndiri..hahaha...ala nangis ke ni??ko nak tisu ke suat kaba?