Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Sabtu, 20 Mac 2010

Azan Masjid Telok Gong

Salam semua..aku nak coret-coret sikit tentang video ke2 aku yg baru upload ke youtube ni..tengah-tengah malam aku cube upload video..maklumla mase tu intenet agak lembap..So, aku sanggup tunggu sampai siap upload video ni..

Tentang Video;
1. Suara aku mase ni kurang bersemangat..tak tahu la..maybe ade masalah sikit kot..(huhuhu)
2. Aku siap record suara aku ni terus aku masukkan dalam laptop aku..kemudian,aku sunting sikit, supaya nampak gempak..
3. Nampaknya Azan Masjid Telok Gong pernah masuk RTM..btul ke?pikir2kan la..



مؤذن: مـحمــد صفـوان بن عـــبد الــــرحمن

Tiada ulasan :