Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Rabu, 12 Januari 2011

AKu ingin Menjadi hamba-Mu Mulia disisi Mu


Ya Allah..
Jadikanlah aku hamba yang dimuliakan disisi mu
Ya Rabb, Engkaulah Tuhan yang maha Kuasa
Yang amat berkuasa membolak-balikkan hati-hati manusia
Aku mohon padaMu Ya Allah, janganlah engkau palingkan hatiku daripada mengingatMu


Ya Rabbul 'izzati..yang mempunyai segala kemuliaan

tetapkan hatiku ini hanya cinta padamu,
Andai aku mencintai manusia sekalipun, janganlah engkau membiarkan hambamu yang lemah ini 
berganjak dari cintaku padaMu



Biarlah aku mencintai seseorang itu kerana iman..
Ya Allah, aku adalah hambamu yang sangat lemah
mempunyai segala kelemahan..

Ya Allah tutupkanlah aibku..
Janganlah engkau biarkan aku di padang
perhimpunan nanti dalam keadaan hina lagi mengaibkan

Ampuni segala dosaku




Ya Allah, selamatkan saudara-saudara seIslamku dari kelalaian dunia
dari kecintaan dunia, hubbudunniya..
sehingga lalai dalam beribadah padaMu..
Berilah hidayah petunjuk kepada semua umat Islam di Malaysia
dan khusus rakan-rakan sekelasku..
Ampuni dosa mereka..

Ingatkanlah mereka..
Engkau kurniakanlah rahmat dalam kelasku..
Kembalikan semangat mereka..
Sesungguhnya Aku sangat-sangat mencintai rakan-rakan Sekelasku


 

Hambamu yang dhaif..

6 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

semoge enta istqamah dgn pndrian enta dlm melalui cbran dunia...insyaAllah...amiinn..~

SafwanRahman berkata...

InsyaAllah..dengan sokongan dari rakan-rakan..insyaAllah, niat makin kuat!! moga diri ini sntiasa melakukan prubahan

-NAI-sengal... berkata...

em,,amin..amin jgk..
er,,cube pkai kopiah tu lek lok..
kn ustzh shharimah dh prnh psn....

SafwanRahman berkata...

ehee...nt aku betol kan eaa...

BERKAT ESHOP berkata...

Smoga Allah menjadikanmu hamba yg soleh. Ameen.

SafwanRahman berkata...

tq...syukran