Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Sabtu, 1 Januari 2011

FIRE?

Aku baru je balik dari makan KFC, kononnya hati aku happy aje di sini. Aku lupakan segalanya. Balik tu, aku fikir nak menyambung mengarang blog, apa-apa tentang yang seronok bagi aku.

Tapi, sebaik saja aku balek dari asrama Saodah, adik aku Ridhwan call aku.
Mad, kita nak makan ape lepas ni?..teresak-esak
Aku bagai terkena kejutan elektrik mendengarnya..
Aku bukan nak melawak kat sini.. tp Aku tak tau macammana nak gambarkan lagi perasaan aku, adik-adik aku, dan terutama ayah aku yang selama ini mencari rezeki sebagai peniaga kedai runcit.

maaf kawan-kawan aku tak dapat teruskan, mohon doa dari kawan-kawan, moga permudahkan urusan dan dimurahkan rezeki..

5 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

wak..sabar ye..ade hikmah sebalik ujian yg dberikn..ujian 2 lah yg mndekatkn kite lg dengan-NYA,,,insyaAllah...smge dmurhkn rzeki n sgla ursan...amiinn,,,

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
-NAI-sengal... berkata...

erm,,depands kat ko utk mmbuat pape respon..so positif k..ko mmg x de alsn krenye nk mls2.klu x?t ko sndri x sng tntrm

SafwanRahman berkata...

emmm^_^

SafwanRahman berkata...

emmm^_^