Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Selasa, 12 April 2011

Selamat Kembali..dan Selamat Pulang

Hai kaki belog...hari ni akhirnya aku berjaya UNDELETE belog lame ni..Rindunye hamba ALLAH..hehe..


Dalam masa yang sama, aku agak malu jugaklah xreti nak restore belog ni semula..
Aku still Sayangkan belog ni, Belog yang penuh dengan sejarah, sejarah-sejarah sejak terbinanya ketamadunan manusia, hua-hua..Alhamdulillah, thnx kepada Zizie Zizoot dan Shida Nangka yang memberi tunjuk ajar aku camne nak restore balek belog ni..


Kalo nak dibandingkan belog ni dengan belog baru aku tu, aku rasa belog baru aku nampak agak matang sikit ayat-ayatnye ..huhuu..


Baiklah, kesimpulannya.. aku akan memulakan Entry-entry yang bagus2 saja lepas ni. xD

4 ulasan :

Zizie Zizot berkata...

syida nangka? hahahahaha!

SafwanRahman berkata...

jgn la ckp kuat2..kcik hati dy nnti..haha

shida shedot berkata...

nangka ye safwan .? ooo .. nangke2 ni la yg ko ...... siap ko nti !:-@

SafwanRahman berkata...

nangke ni yg ko....???sila sambung..haha