Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Sabtu, 30 April 2011

Fast And The Furious 5

Kali ni, genap ke-200 entry aku. Aku cukup gembira dan bahagia, dan disebabkan itu, entry aku kali ni, nak share sikit link untuk download movie yang agak panas dan amat diminati oleh kaki DVD. Fast And The Furious 5, kat Malaysia, movie ni belum lagi ditayangkan di mana-mana pawagam, kali ni aku share khas buat para reader belog aku ni,





OK, korang dikehendaki download 3 file ni.

Baiklah, selesai je download 3 file ni, ikuti langkah seterusnya. Klik sini


Kalau anda diminta isi password, ini passwordnye : mediafiremoviez.com




Tiada ulasan :