Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Ahad, 29 Julai 2012

Nasihat Dr. Zaharuddin kepada wanita yg suka menonjolkan auratnya

Sebelum tu, saya nak bertanya, Sudahkah anda memiliki buku karangan Dr. Zaharuddin bin Abdul Rahman yang berjudul "LEDAKAN FACEBOOK ANTARA PAHALA & DOSA"? Beruntung bagi sesiapa yg sudah memilikinya.


Hobi aku antaranya ialah membaca, suatu malam, ketika seronok membaca buku ini, tersedak dengan kata-kata Dr. Zaharuddin di segmen status facebook terpilih. Status itu berbunyi :
Wanita yang pakaiannya menonjolkan bentuk payudara dan punggungnya (kerana baju sempit) itu sama seperti seorang lelaki berjalan di khalayak ramai dengan kemaluannya sedang terlihat jelas pada seluarnya. Namun, tiada lelaki berbuat demikian. Penonjolan itu seperti sedang berkata kepada orang awam yang melihat "Cantik dan besar ataupun tidak payudaraku, punggungku?"
Ia nampak lucah bukan? Tapi itulah realiti dan hakikatnya. Kadang-kadang diri ini tertanya, tak malu ke tayang aib tu? Simpan-simpan la, buat tayang kepada orang yang sah ditayang. Kesianlah terhadap kami ini kaum lelaki, kami manusia biasa, bukan nabi. Ramai lagi lelaki yang kurang 'mampu' mengawal nafsu.

Ni gambar ori.
Klik gambar untuk besarkan
Apa pun, selamat beramal kawan-kawan. Jangan lupa follow my twitter : https://twitter.com/SafIbnRahman

Tiada ulasan :