Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Selasa, 5 Jun 2012

Debat Rakyat?

Ok, nak bg info serta kritikan. Rasenye tak salah kalau aku nak kritik. Tapi jgn mengutuk. Act, aku terasa sgt bingung dan keliru dgn event yg akan berlangsung malam ini hari Selasa malam jam 9.pm


Dari pemerhatian aku, dua2 panel ini berada di pihak kerajaan. Ape buktinya? Zulkifli noordin korang boleh search kat google ttg laman twitternye dan blognya. Jelas, menyokong kerajaan.

Sementara Sdr. Zahid merupakan Mursyidul Am TIBAI. yg jelas2 menghantam DSAI. erk? Inikah dinamakan debat? Aku rase nak terkucil dan terkencing pun ada.

Sementara ada yg mengatakan bahawa dua-dua panel adalah bebas. Tapi aku kurang setuju dgn kenyataan tu. Kalau bebas, xde nak hentam sebelah pihak je. Tak caye, korang selidik sendiri.


BM : Dengan ini, aku namakan ini sebagai DEBAT SYIOK SENDIRI. kah kah kah

Tiada ulasan :