Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Jumaat, 29 Oktober 2010

Ibu

Salam'alaik
Apa yang aku nak sntuh pasal ibu?? Ada apa dengan ibu??
huh, sape xsayang ibu? akulah antara anak daripada kalangan anak-anak yang sayang ibu..huu~~ sebak la nak tulis entry bab ni..aku malam ni rasa terdetik nak write this title sbb aku teringat pada bondaku dirumah. Tak sabar ku menjengoknya dikampung..Teringat satu hal, malam ni, aku belek2 rak buku aku, ingat nak study la sikit sebagai persediaan final exam nanti, but, mood aku belom hadir untuk itu. Lalu aku capai semula buku yang bondaku hadiahkan padaku, "Dahsyatnya Doa Ibu"

dasyatinu.gif

Buku yang amat bernilai bagiku..Syukran ibu, aku sayu je malam tu bace kandungan buku ni..sesekali aku kagum dengan kata-kata yang indah dalam buku ni..Ye, mmg indah, memang bijak pengarang memukau pembacanya. Aku suka ayat ni " Ibu adalah orang yang keramat bagi seorang anak. Ibu adalah sumber kemudahan hidup bagi setiap anaknamun ramai orang tidak menyedari hal ini. Doa-doa yang ibu ucapkan untuk anaknya mampu menggoncang langit dan mengubah takdir lohmahfuz. Doa-doa ibu berupaya mengelakkan malapetaka dan bencana serta membuka pintu rahmat Allah"

Menarik tak?

Entahla kalo tak menarik, but for me that words drive me shocked..
Banyak sangat cerita-cerita menarik yang boleh dijadikan teladan kat buku nih, aku malas nak copy semula, xbaik lak copy2 karya orang..(aiceh)..


so, dalam masa beberapa hari lagi aku akan bertemu dengan insan yang punya sifat keibuan tu, anakmu ini merinduimu ibu. Ya Allah, panjangkan umurku untuk aku berpeluang bertemu dengan orang yang payah melahirkanku..amiin  :""- |

1 ulasan :

shida shedot berkata...

=)