Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Ahad, 27 Jun 2010

Mengantook!


malam tadi agak tensen tgok aksi hambar Korea Utara tewas kepada Uruguay..
tinggal 1 pasukan wakil asia, Japan. eh, dia layk msuk peringkat kalah mati ke? aku tak cek lagi..hehe

dan malam tu, niat aku nak tgok kekalahan USA di tangan Ghana. Hampa!!!aku tak dapat tgok kerana Bantal pakse aku!!.. tapi syukur Alhamdulillah Ghana berjaya menewaskan USA dgn jaringn yg amat cantek!!huaa...

walaugabaimanapon..esok paginya..mataku tetap berat nak mngerjakan Solat Subuh. Namun, semasa jemaah masjid solat sunat qabliyah. aku buat senaman di belakang masjid untuk menghilangkan mengantok. akhirnya aku berjaya menyingkirkan ngantok aku tu. Tapi adikku, gagal mengawal mengantoknya. Apa yg aku lihat?semasa imam rukuk, adikku masih berdiri. sampailah imam iktidal. adikku masih tegak berdiri. Akhir sekali dia tersedar dia nmpak imam da nak sujud. Malu bukan main!!. aku sbgai abgnya turut terasa malu.

1 ulasan :

-NAI-sengal... berkata...

hehe..ko mmg cpt ilang ngatok kot..
haha..
aq pn pnh gak cm2..
tp time sujud la..
haha
..