Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Selasa, 25 September 2012

Salam Study Week Diploma Unisza

Assalamualaikum semua,

Maaf kepada yang menantikan entry tentang journey saya ke Melaka Lawatan Jelajah Kepelbagaian agama dan Kepercayaan. Saya masih belum berkesempatan menulis tentang itu memandangkan sibuk dengan jadual ketat di kampus disamping membuat persiapan ke Peperiksaan akhir bagi sem 5 Diploma.

Kesempatan yang ada ini, saya mengucapkan selamat menempuh peperiksaan akhir bagi semua pelajar diploma Unisza. Doa saya untuk semua, Moga Allah murahkan rezeki kalian, moga dipermudahkan untuk menjawab periksa. All the best =)

Disini saya kepilkan beberapa gambar untuk tontonan umum. Moga terhibur. kiki

Gone Forever  XP

Exam time, Study time, Stado stime =D
Exam Stress XD
Ready for Final Exam!

Jom follow Tumblr saya ----> http://safibnrahman.tumblr.com/
Jom follow Twitter saya ----> https://twitter.com/SafIbnRahman

1 ulasan :

iamcikmisi berkata...

gudluck ! all the best for u .!~ eklaz from - rkanblogger