Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Ahad, 17 Jun 2012

HUKUM TENGOK 'MELODY' DAN FUHH!! DI TV3- DR ZAHARUDDIN

Salam sejahtera keatas kalian yg sudi singgah di blog budumasham yg tak berapa nak masham. Moga kalian sentiasa dlm keredhaan Allah dan hidup sentiasa diberkati-Nya =)


Alhamdulilah, aku masih diberikan nafas untuk hidup, dan tanpa nafas pun aku boleh hidup kalau itu diizinkan Allah. Bagi Allah,ia bukanlah mustahil. 


Ok lah, hari ini, sedang membelek2 info-info menarik di fb,twitter dan blog, aku terjumpa satu video ceramah oleh al-Fadhil Ustaz Zaharuddin bin Abdul Rahman. Seorang penonton atau hadirin bertanyakan satu soalan kpd al-fadhil Ustaz ttg apakah hukum kita menonton rancangan TV spt Melodi dan Fuhh!! krn spt yg kita tahu, rancangan ini ialah rancangan yg menceritakan gosip-gosip para artis tanah air Malaysia.


Nah, saksikan sendiri apa kata al-Fadhil Ustaz Dr. Zaharuddin bin Abdul Rahman.


Apa yg aku nak highlightkan disini, aku sgt tertarik dgn kata2 Ustaz Dr. Zaharuddin dan aku buat satu gambar untuk kita sama-sama share di laman fb,twitter dan blog. Selamat Beramal semua :)


BM : Dengarlah teguran Ulama wahai sesape yg terlibat dgn rasuah, perbelanjaan peribadi dgn wang rakyat. Kalau bangkang kang kate pengkhianat pulak. Tegur,taknak dengar adui

1 ulasan :

Sara berkata...

hmmm btol tu..salah buka aib orng walaupom orng tu artis ke sape ke..