Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Khamis, 30 Jun 2011

My feberet Youtubers

Buat masa ni. Aku minat 2 je youtuber. matluthfi90  dan IniAnwarHadi
Kenapa aku minat 2 mamat ni?
  • Kekreatifan 2 mamat ni dalam membuat video
  • Banyak mesej-mesej membina dalam video-video mereka
  • Sempoi
 For the latest, aku minat video IniAnwarHadi yang paling latest yang diberi judul "Song For Bapak". Sebaliknya, video latest matlutfi kureng menarik minat aku yang diberi judul "new album" but aku respek jugak mamat lutfi ni, video beliau amat kreatif. Video matlutfi yang aku boleh bagi thumb up plus 5 star ialah video yang diberi judul "typical local film/drama scene" dan "nama pun sampah". 

Bagi aku, Anwar Hadi pulak, aku suke video-videonya kerana video beliau sarat dengan nasihat agama secara kontemporari. Video Anwar yang boleh aku bagi Thumb up plus 5stars ialah video Song For Bapak tadi. Sebab aku suke tone pada part doa ibu bapa.
Jom mai tengok naa..

Tiada ulasan :