Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Jumaat, 24 Jun 2011

Jeles

Jeles..
Ape yang aku nak cite pasal jeles ni weh?? Sebenarnya jeles ni bermaksud cemburu dari segi bahaselah.

 jeles yang macam mane aku nih?
Satu rahsia yang xdapat dirungkaikan..


jeles?xde kene mengene pon sebenarnye..aha..aku just jelez tengok orang mendesign gambar-gambar ni..


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 


ni antara karya xseberapa yang berjaya disiapkan dalam 20 minit..huhu..
lame tu..haha
                                      

aku mmg selalu gak usha blog ni
blog yang mencintai seni-seni design gambar seterusnya 
menjadi medium rujukan untuk aku belajar bab photoshop nih..
korang pon boleh belajar di blog ni XD