Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Selasa, 2 November 2010

Boring2 boring..

Sedang dilanda keboringan ni deh..hehe..
satu hari ni, aku dilanda keboringan..sehinggalah sahabat satu hobi denganku(melalak), mengajak aku keluar jalan2..huh, xhabis2 jalan je..buku xbukak2 lagi nih...petang tu aku ngan Din bersiar2 ke Mydin Mall Terengganu. aku bawak laptop kesayangan aku(selalu wat hal)..yelah, takot boring deh..Din masuk mydin tuh. Beli barang aksessori dy..aku lepak kat warung mapley sambil2 online FB..huh, laju weh..bes je main deh...susah nak dapat line gitu kat kampus..wah, aku pon download la banyak2 lagu2 tanpa vokal untuk bekalan mengisi masa lapang, aku xkire lagu ape, aku download je..tmasuklah nasyid, lagu jiwang karatz..huu, then, sampai la waktu magrib, cepat2 aku balek, lepas solat maghrib sama2 dgn Din.

Then din wat lagi plan..
apa kate kite g warung siang malam jap g?
boleh online lagih..

aku orait je.. aku siap2..


lepas solat Isyak, aku pon chaw dgn melulu, hua33..aku pon melepak la kt situ...huh,, buang masa je aku ni melepak..nape la an??hihihih




4 ulasan :

Aliah Nadirah Johari berkata...

wahh..
laptop man utd..
ni yg jelez nih.. :)

SafwanRahman berkata...

hehe..nak ke??nanti saf blanje lah..nak bpe bijik laptop?1?2?3?

Aliah Nadirah Johari berkata...

amboi..
ni kidding ke betul betul ???

SafwanRahman berkata...

Btul2 dalam kekiddingan