Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Isnin, 22 November 2010

Gara-gara pengaruh blog

Salam...

pagi2 buta yang penuh dengan keindahan ni, aku xde idea sangat nak writing. Just nak share ngn para visitor, yang aku baru je sign up akaun Tumblr. Dan sebelum tu, nak jadik cerite, pagi ni aku baru je balik dari telan 2 keping roti kosong dan secawan teh tarik di warung Siang Malam berhampiran kampus aku nih..

Din mengantok

Aku dan Din..
huu.. Then, aku terbaca blog orang. Blog ni selalu suggested by Shida Shidot. Dalam entry tu, beliau galakkan sign up akaun Tumblr. huu, Aku pegi la usha jap, ape yang ade dalam Tumblr tu, bukak2 je seperti dipakse untuk sign up, aku pon try2 je lah. Wah, nampak best gak blog nih. huu. So, kawan-kawan, aku galakkan gak lah try blog ni..hehee..macam zizie zizot gak..aku ni ketinggalan zaman huu..

Sape nak try?kelik at here. huu...

dan aku nak share gak blog @tumblr yang aku dah create



Tiada ulasan :