Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Sabtu, 1 Mei 2010

hari yang ditunggu telah tiba!

aku tak tahu cmne nak mulekan kata2 untuk diterbitkan kat blog ni..cme yang pasti aku juga seperti kawan-kawan seperjuanganku yang lain..hari ni merupakan hari paling sibuk pihak upu mengendalikan urusan berkenaan kemasukan U bagi pelajar lepasan SPM.. 


yalah..mmg aku heppy dengan result yang dipaparkan oleh laman web upu tuh..








huh..disebabkan aku terlalu heppy.. aku upload dua skali gamba tawaran tuh..mmg tak dapat aku nak gambarkan dengan kata-kata..


namun setiap perkara pasti ada dugaan, cabaran dan onar yang mendatang.. mase tu aku hanya mampu menundukkan kepala..aku sendiri apa yang aku rasa.. mak aku memang btol2 sokong aku trime UDM tu.. tpi ayahku sebaliknye.. aku tak perlu ulas panjang2.. aku takot menimbulkan dosa..*mende ni aku tak perlu henoh2 sebenarnye* huh walau pe pon yang akan berlaku nanti aku redha dengan ketentuan tuhan..


Ya Allah berikan aku kekuatan...

2 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

tahniah moga berjaya dunia akhirat

SafwanRahman berkata...

trimas:)