Sepatah Kata Dari Admin

Berkata Admin BuduMasham:

"Sekiranya didapati artikel dan tulisan dalam blog ini menyalahi sunnah, maka tinggalkan blog ini, dan ikutilah sunnah. Apa yg baik, diambil, apa yg buruk, jangan segan-segan untuk menegur"

Followers

Tweet!

Like This Blog!

Ahad, 17 Julai 2011

My feberet Youtuber III

My feberet Youtuber>My feberet Youtuber II> My feberet Youtuber III


Seperti yang korang belum tahu, antara hobi aku ialah gelak. Yah gelak, aku pun xtahu sejak bile penyakit ni datang mari kat aku.

Cume kadang-kadang, aku xdapat nak gelak, mungkin atas faktor-faktor tertentu. So, aku ambik langkah-langkah yang baik untuk aku terus gelak. Tapi mintak maaf dulu kawan-kawan, ni bukan gelak yang terbahak, ni gelak untuk release tension, lagi pon ni gelak tiada kaitan dengan mengumpat, hehe.

So, habes je kelas pagi tadi, aku imbau-imbau video-video matlutfi, saje tengok-tengok, then aku ternampak seseorang komen dibwah video matlutfi ni, dengan berkata:

"love all of them. matluthfi the best! for next episode kan, masukkan lh shahrincool pulak ye. he's soo comel and vids dia semua bestt!"

so, aku macam tertarik dengan komen die ni, maka aku terus taip name Shahrincool kat Youtube search tu, maka terteralah channel youtubenye, aku tengok sebijik demi sebijik, peeh, kelaka gila budak comel ni, kelakar & comel. I'm sori, aku bukan gay ok. just, wanna say, he's cute!

Tak caye. korang tengok sendiri video beliau, eloknye g tengok channel youtube die, boleh la korang layan sume video2 die.

ni channel dia SHAHRINCOOL 


So, aku bawakan satu video pertama dia, untuk santapan korang. Memang best!

 

2 ulasan :

achansmiley berkata...

serius beliau sgt comel!!!!!!!!!!!!!!!

SafwanRahman berkata...

haha..aku da ckp..xrugi tgok tau..ahaa